luni, 1 martie 2010

Strofe Din mintea mea!:X



Soare drag



Buna dimineata lumeee!

Imi era chiar dor de voi,

Buna dimineata soare

Cu bujori in obrajori!


Iar te vad asa de cald

Iar te vad asa de vesel

Imi pare bine ca te vad acum

La inceput de drum.


Voi alerga iar prin gradini

Voi sari iar peste nori

Te astept si tu sa vii

Sa ne distram noi aman2.


Cu tine vreau sa fiu mereu, soare

Ce imi incalzesti si inima

Sa am mereu zambetul meu, cel fermecator

Sa vad cum te alina mereu.


Tu imi esti asa de drag

Incat nu te pot lasa

Tu ma incalzesti cu dor

Doar sa ies eu sa ma joc.


Jocurile copilaresti nu as putea sa le uit

Tu ma ajuti mereu

Sa imi amintesc

Cum este sa iubesc,un jos nazdravanesc.



Acum te las, ma duc la scoala

Sa invat ceva mai nou

Dar nu o sa uit de tine

Iubite soare fermecator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu